وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

حق من از انقلابی که توش بزرگ شدم این نبود.

سلام!!!


توی اوج جریان های انتخاباتی دهمین دوره ی ریاست جمهوری هستیم و به راحتی از حرف هایی که به زور از زیر زبون خیلی ها کشیده میشه بیرون چه چیزها که نمیشه فهمید!


حق من این نبود، حق من بعنوان فرزند انقلاب این نبود که این همه مسئله ی کوچیک و بزرگ پشت پرده بمونه و من بی خبرم باشمُ تا الان که هرکسی به نفعش خودش از اون ها بعنوان وسیله برای گرو و گرو کشی استفاده کنه.

حق من اینه که وقتی فرزند انقلابم همه چیز رو روشن بدونم.


آقایونُ همونایی که اینا رو از من مخفی کردید، بدونید که مالک انقلاب نیستید، من مالک انقلاب هستم، پس دنبال رسیدن به سهم تون از این انقلاب نباشید.

ول کنید انقلابِ امام خمینی کبیر رو، همه دارید رو سر خودتون خرابش میکنید.


انقلابی که امام خمینی کردُ اونقدر بزرگ بود که هنوز هیچ کسی نتونسته مبانی فکریش رو هم درک کنهُ برای همینه همه صحبت از خط امام می کنند و تمام کارهاشون برخلاف خط امامه.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد