وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

شوخی شهرستانی دانشگاه با یه شهرستانی شهر دیده

سلام


نمی خوام مفصل بنویسم، اخه خیلی داستانه برای خودش



نزدیک به دوساله دانشجو هستم و بیش از یک و نیم ساله نسبت به همه ی دانشجوهای الکترونیکی دانشگاه مون فعالیت علمی بیشتری کردم و خیلی خیلی سعی کردم شرایط سخت رو برای همکلاسی هام آسون تر کنم ...

حتی برای کسایی که قدر نمی دونستند!!


چند وقت پیش دیدم دسترسیم به سایتی که مثلا محتوی آموزشی مون داخلشه بسته شده، خیلی ریلکس رفتم دانشگاه و با مسئولش صحبت کردم.


در استفاده از کلمات و عبارت هایی مانند اینکه کار شما غیرقانونی بوده! خسارت زدید به دانشگاه! باید خسارت بدید! کمیته انظباتی ! قانون ! و ... تلاش بسیاری کردند، و از آنجایی که در درست بودن کار خود شکی نداشتم پیگیر شدم و با صبحتی که با رئیس و شخص خودشون داشتم خدا رو شکر قضیه به راحتی و بصورت منطقی حل شد.


اما ناراحت شدم از اینکه، چرا در چنین محیط فرهنگی و آموزشی، چنین و چنان !!! برخورد هایی با شخص دانشجو بشه، که ( خودم و این مورد رو نمی گم) شاید فرد وقتی اولین اشتباه کوچکش رو در دانشگاه کرده، و از هیچ قانون و شرایطی آگاهی نداره، شوخی شوخی قیمتی گرون رو بخاطر کارش پرداخت کنه؟ چرا برخورد حتی در مواردی غیر درسی باید اینجوری و اونجوری ( تاکید میکنم چرا که اونجوریش رو کمتر کسی میدونه و باید بدونه شاید !!!!!!) باهاش برخود بشه؟


به نظر من باید به همه آموزش داد که دانشگاه باید پناه امنی برای دانشجو باشه تا داخلش پرورش پدا کنه، نه اینکه سرکوفت بخوره و دلش بدرد بیاد، اگر از اینا گذشت و خودش از قصد خاکی و پیش گرفت، اون موقه شما هم لابلای سنگ های بزرگ خاکی یه چاله براش بکنید! غیره منطقیه؟


انشاءالله خدا همه رو چه شخصی چه گروهی چه حذبی به راه راست هدایت کنه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد