وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

بخاطر انتخاباتی که تا حالا داشتم خوشحالم.

سلام علیکم:


امشب شبی است که خیلی خوشحالم چون معنی دموکراسی و انتخاب نماینده ی خودت رو با تموم وجود حس کردم.


چند وقتی است بی توجهی های چندنفر یا یکی دوگروه باعث شد که علاوه برقانون شکنی، راه هایی که خودشون میگن ما پیروش هستیم هم خشه دار شه و امنیت کشورم کم بشه.


ولی خوشحالم که امروز اقایان توکلی و حداد عادل از نمایندگان مجلس تهران که در دوره های شش و هفتم مجلس بهشون رای داده بودم و دوتن از وزیران ه با رای اعتماد آنها و نمایندگان دیگر هم وطن هام بهشون داده بودند، توی رسانه ی ملی تک تک حرف های دل من رو زدند و از حق قانونی من و کشورم دفاع کردند.


خوشحالم از ثانیه ی اولی که بهم حق نظر دادند ازش نهایت استفاده رو کردم.

و خوشحال بخاطر انتخاب هایی که کردم.

درود بر مردم سالاری دینی و اخلاقی.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:43

salam khoobi?!?!?bebin dooste aziz age vaghean yek vejdane agah dari chera faghat khod va atrafian ra mibini??!!??chera in hame javani ke baraye haghe khodeshon be khiabanha amade boodan(avalaesh bedoone hich dargiriee)ro nemibini!ke 10 tashoon shahid shodan!che tedad daneshjoo ke roboode shodan!shoma vaghean har matlabi ro ke seda va simaye iran elam kone bavar mikoni?!?!?vejdan agah oon vejdanie ke hame mataleb ro vaghean bedoone va az hamechi agah bashe bad nazar bede!be omide saadate donya va akherat,hamishe bayad be bazporsie oon donya fekr kard!

سلام علیکم
من آنچه را که نمایندگانی که خود انتخاب کرده ام را می گویند به همان دلیلی که انتخاباشن کردم قبول دارم.
چشم خود را همه به بقیه موارد نبسته ام
به شایعه های بی پایه و اساس هم توجه نمی کنم
این متن هم در موضوع بندی نظرات شخصی است و نه بررسی ها و غیره.
به امید دنیایی آب و آخرتی آباد تر.
موفق باشید.

سلتون شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:56 http://seltoon.wordpress.com/

آفرین بر وجدان آگاه تو. راه درست رو انتخاب کردی و در آن شک نکن و به گفته‌های آنان گوش نکن. همانا آن‌ها از گمراه‌شدگانند

انان از آن گمراه شدگانی اند که اخر هر حمد در نماز میگیم خدا ما رو از اونا قرار نده، ظالین ....
از روز اولی که یادم میاد به راهم شک نداشتم
روز به روزم ایمانم بهش بیشتر میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد