وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

وجدان آگاه

نوشته های یک وجدان آگاه و چشم بینا در مورد آنجه در اطراف خویش می بیند

ریز رای مردم در جای جای کشور یا یک دروغ از دهان ۳۹ ملیون نفر !!!

سلام علیکم


من به کشورم و تمام کسانی که اون رو اداره می کنند اعتماد کامل دارم.


چون که تا حالا ده بار رای صندوق های رای رفته ام (از اولین روز سن قانونیم).

نماینده های مجلس کسانی هستند که من و هم وطن هام بهشون رای دادیم.

وزارت های درگیر با انتخابات هم با رای اعتماد آنها روی کار آمده اند.

من رای دادم ام و مجلس خبرگان رهبری تشکیل میشه با همی رای ها و به وظیفه ی تعیین شدش در قانون اساسی عمل می کنه.


خلاصه همه ی مردمی که الان راس قدرت کشور هستند رو من و ما و هم وطن هام با رای های خودمون به اونجا رسوندیم تا بهمون خدمت کنند.


پس بهشون اعتماد دارم و خسته نباشید میگم، گل کاشتید هم وطن ها.


این هم نشان صداقت.

ریز آرای شهر به شهر در انتخابات دهم ریاست جمهوری اسلامی ایران.

نتایج آرا به تفکیک استان و شهرستان به صورت فایل pdf .

نظرات 1 + ارسال نظر
سیروان سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:23

با شما موافقم.
من فایل مربوط به ریزآرای شهرستانها رو بررسی کردم و دیدم که همه چیز همان گونه بود که انتظار می رفت
یعنی آرای تمام مناطق محروم و مذهبی به دکتر احمدی نژاد بود و در مقابل هر کاندیدا در زادگاه خودش بیشترین رای را آورده بود.
تنها استثنا مناطق سنی نشین بود که به خاطر روابط نزدیک مراجعشان با اصلاح طلبان، به میرحسین رای داده بودند.
فقط نمی دانم علت این رفتار ناشایست مدعیان دروغگوی دموکراسی در نپذیرفتن آرای مردم چیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد